تبلیغات
آبتینا - آموزش معماری بدنسازی در فوتبال

آموزش معماری بدنسازی در فوتبال

نویسنده :آبتین ا
تاریخ:جمعه 27 آذر 1394-10:55 ب.ظ




آموزش معماری بدنسازی در فوتبال



جزوه معماری بدنسازی در فوتبال - زبان اصلی 2013

مناسب برای کلیه مربیان فوتبال – فوتسال و فوتبال ساحلی

کلیه فوتبالیست های جوانی که نمیدانند به چه صورت میتوان در طول یک فصل از فوتبال چگونه آمادگی جسمانی بدن را

بالانس کرد و چگونه نگه داشت مطالعه این جزوه به ایشان توصیه می گردد ...




تگ ها :  وضعیت بدنی -  ورزشكار - رقابت بدنی - انگیزه بالا-  تمرینات بدنی - فرمهای حرکتی ریتمی وقدرتی - دویدن  - شتاب حرکتی - ضریب آسیب دیدگی -  سرعت روبه جلو و شتابدار -سرعت لحظه ای - استقامت - آستانه اسید لاکتیک - قدرت عضلانی - افزایش تناسب ماهیچه ای و عضلانی وحفظ آن - سیستم هوازی  – سیستم بی هوازی -   انعطاف پذیری- چابکی  -  سیستم ماکسز (Maxex)  - وزنه‌های انفجاری، پرش‌های ریتمیک و سرعت‌های شکسته و مورب - سیستم های تمرینی درگیر - ظرفیت شتاب ثانوی ورزشکار -قدرت ایستا و پویا - استراحت و ریكاوری - هماهنگی عصبی - سرعت ذاتی - تغییرات فیزیولوژیک و بیوشیمیایی - انقباض عضلات





نوع مطلب : لوازم ورزشی 

داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
How long does it take to recover from Achilles injury?
یکشنبه 15 مرداد 1396 10:27 ب.ظ
Nice post. I learn something new and challenging on blogs I
stumbleupon on a daily basis. It will always be helpful to
read through articles from other writers and use something from their websites.
Foot Problems
شنبه 14 مرداد 1396 11:54 ق.ظ
Article writing is also a excitement, if you be familiar with after that you
can write otherwise it is complicated to write.
loidashiley.blog.fc2.com
یکشنبه 8 مرداد 1396 11:06 ب.ظ
It's nearly impossible to find knowledgeable people in this particular topic,
however, you seem like you know what you're talking about!
Thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر